6. DAN
Planning in construction bio je današnji predmet kojeg sam promatrala. Tema predmeta je priprema i planiranje prije samog projekiranja građevine. Ovaj bih predmet mogla povezati s predmetima Stambene i javne zgrade i Građevine te s Računalstvom u idejnoj fazi izrade projekta.
Nastava se izvodi u specijaliziranoj informatičkoj učionici. Učenici samostalno izvode zadatak uz prethodno istraživanje. Kao metodu rada nastavnik koristi frontalni rad uz povremeni individualni pristup i asistenciju prema učenicima.
Zadatak svakog učenika je da za određenu parcelu na digitalnoj podlozi katastarskog plana utvrdi sve potrebne parametre za izradu idejnog projekta određene građevine te pripremi i izradi situacijski nacrt zadane građevine. Istraživački dio rada odnosti se na proučavanje i usvajanje bitnih podataka vezanih uz projektiranje iz prostorno-planske dokumentacije određenog naselja.
Na tečaju REVIT-a danas smo upoznati i s primjenom REVIT-a u modeliranju instalacija na građevini. REVIT nudi mogućnost trodimenzionlne izrade električnih i strojarskih instalacija te instalacija vodovoda i kanalizacije. Tijekom trodimenzionalnog modeliranja puno je lakše uočiti i riješiti kolizije različitih instalacija u objektu u odnosu na dvodimenzionalno projektiranje.
Što se tiče modela kuće na kojoj radim u REVIT-u, danas sam počela s uređivanjem parcele i odabirom materijala za vanjsku obradu fasade. REVIT nudi mogućnost odabira pojedinog materijala za svaki konstrukcijski i nekonstrukcijski dio građevine te realistički prikaz odabranih materijala.
Primjedbe
Objavi komentar